17 lis 2010

sprawy techniczne/technical matters


Hej!

właśnie dostałam maila z pytaniem od Karoliny dlatego piszę gdyby ktoś miał wątpliwości:)
Każdy z zaproszonych współtwórców ma możliwość wystawiania swoich postów na tym blogu. Dlatego kiedy ktoś z Was będzie chętny, może napisać np o swoich ulubionych lub ważnych dla niego motywach z książki. Taki podział na motywy ułatwi dostęp do dyskusji, która automatycznie (mam nadzieję) zawiąże się w postaci komentarzy poniżej danego posta. Mam nadzieję,że taka formuła pomoże nam się odnaleźć i jeśli się sprawdzi to przy niej zostaniemy:) napiszcie co myślicie:)

miłego dnia!
Justka

ps.jak idzie Wam czytanie? mnie słabo i prawdę mówiąc nie wyrobię się do soboty..

Hey!

I've just received an email with a question from Karolina so I'm writing in case someone has similar doubts:)
Every person who is a co-author of this blog has a possibility to write an own post in here. That's why if anyone of you is willing, you can write for example about some motives or aspects which are important for you in the particular book. Such a division into the motives will simplify an access to discussion which will automatically (I hope) arise below the post. I hope such a formula will help us to turn up and if it proves useful we will leave it like that:) Please, write what you think about it:)


have a nice day!
Justka

ps.how is your reading?unfortunately I don't think I'll manage to read all the book till Saturday..

4 komentarze:

  1. Mmmm :) stałam się prowodyrem ;D pozdrawiam!

    Mnie czytanie idzie nieźle :) nadrabiam w pociągu!! Może uda mi się skończyć....

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak! Raz, świetny pomysł, dwa - wreszcie ruszymy. Czyli mam pełna dowolnośc w pisaniu (sensownych ;) ) postów o ksiazkach, podoba mi się.
    A propos czytania - księcia mgly pochłonęłam w 3 godziny, lektor juz dawno przeczytany, a lolita to jest moja męka, przez którą przedostać się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A, mam jeszcze prośbę. Czy można dodac mojego bloga do bocznego paska pod tytulem BLOGI, bo ja mam tylko dostep do wpisów, bez ustawien :) Prosze proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. aaaa:D Mi ma na imię Karolina:) właśnie zastanawiałam się kto to;)
    Kuchareczko już dodałam:)

    pozdrowienia!
    idę pracować dalej..;)
    Justka

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.