28 lis 2010

"Książę Mgły"/"The Prince of Mist"+ Siddhartha audiobook

Hej:)
Przypominam o tym, że kolejna książka to "Książę Mgły" C.R. Zafona. Jeśli Wam pasuje, to 20.grudnia moglibyśmy ją zacząć omawiać:)



Hey:)
I'm reminding, that the next book is "The Prince of Mist" by C.R. Zafon. If it is convenient for You, we can start talking about it on 20.December:)


(I really like this cover) 

PS.
gdyby ktoś z was był zainteresowany posłuchaniem audiobooka Siddhartha'y po angielsku, odsyłam do darmowej wersji;)

http://www.thoughtaudio.com/titlelist/TA0013-Siddhartha/index.html

PS.
If anyone is interested in listening Siddharta's audiobook, I'm sending you to the free page http://www.thoughtaudio.com/titlelist/TA0013-Siddhartha/index.html 

Dajcie znać czy wystarczy wam czasu na drugą książkę:)
Miłego czytania!
Justka

Let me know if  you have enough time for the second book:)
Have a nice reading
Justka

6 komentarzy:

  1. Zgłaszam się na ochotnika do napisania swoich 3 słów o ksiazce! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie:) można to robić bez pytania oczywiście:D
    uściski
    Just

    OdpowiedzUsuń
  3. uff nareszcie kupiłam książkę:) zaraz zabieram się do czytania. Świetnie,że nie muszę iść jutro do pracy (mimo,że to przez L4) bo chyba połknę ją w całości do jutra;)
    A jak u was z czytaniem "Księcia Mgły"?:)

    whew..finally I got the book:) now I start reading. It's great I don't have to go to job (although it's because of the disease)- I have a feeling that I'll swallow this book till tomorrow;)
    How is your reading of "The Prince of Mist"?:)
    uściski
    hugs
    Justka

    OdpowiedzUsuń
  4. No właśnie... to jest nowa książka! Szukałam w bibliotecha... ale nic z tego... muszę kupić :) na szczęście nie jest za gruba i mam nadzieję, że dam radę do 20tego :)

    A jak tam zdrowie? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej Mi,
    nowa nowa, ale napisana jako pierwsza..:)genialnie mi się ją czyta...
    U mnie w bibliotece jest, ale kupiłam sobie. Trochę droga jak na tak cieniutką książkę, ale wg mnie Zafon jest wart każdych pieniędzy:D Ciągle mnie kusi,żebym szybko ją skończyła ale dawkuję sobie ją powoli bo bym znów żałowała,że ją przeczytałam tak szybko..;)

    ze zdrowiem jest już lepiej, dziękuję;)
    uściski
    Just

    OdpowiedzUsuń
  6. zapowiada się ciekawie :)

    pozdrawiam,
    Paula

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.