20 paź 2010

kolejność tytułów/the order of titles

Cześć! dokładnie o 20:10 dnia 20.10.2010 odbyło się losowanie tytułów.
Maszyna losująca wybrała tytuły w następującej kolejności:

Hey! At exactly 20:10 (I know I know 8:10 pm;)) on 20th 10.2010 the draw of the titles took place.
Drawing machine chose the titles in following order:





mieszaanie..
miiiixing..

Pierwszy tytuł:
"Prowadź swój pług przez kości umarłych" Olga Tokarczuk
The first title:
"Drive Your Plow Over the Bones of the Dead" Olga Tokarczuk


Kolejność po losowaniu:

1."Prowadź swój pług przez kości umarłych" Olga Tokarczuk
2. "Książę Mgły" Carlos Ruiz Zafon
3."Siddhartha" Hermann Hesse
4."Lektor" Bernhard Schlink
5."Hakawati, mistrz opowieści" Rabih Alameddine
6."Lolita" Vladimir Nabokov
7."Shantaram" Gregory David Roberts

Order after the draw:
1."Drive Your Plow Over the Bones of the Dead" Olga Tokarczuk (I don't know if there's an English version of this book..I haven't found anything on net except this title on wiki )
2."The Prince of Mist" Carlos Ruiz Zafon
3. "Siddhartha" Hermann Hesse
4. "The Reader" Bernhard Schlink
5."The Hakawati" Rabih Alameddine
6."Lolita" Vladimir Nabokov
7. "Shantaram" Gregory David Roberts
Ile czasu potrzebujecie na przeczytanie pierwszej książki?
How much time do you need to read the first book?

pozdrowienia i dawajcie znać jak wam idzie!
regards and let me know how's it going!

Justka

35 komentarzy:

  1. Mam chyba dobrze rozwiniętą intuicję, bo czułam, że Tokarczuk będzie pierwsza :) I cieszę się, bo książki tej autorki czytałam kilka lat temu i jestem ciekawa, jak będę odbierać je dzisiaj :) A jeśli chodzi o czas na przeczytanie tej książki, to myślę, że zajmie mi to ok. miesiąc i mam nadzieję, że jest to realny termin :) Pozdrowienia dla wszystkich czytających!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. :) fajnie, ja też myślę,że miesiąc byłby realnym terminem:)wystarczy Wam tyle czasu?
    pozdrowienia
    Justka

    OdpowiedzUsuń
  3. super. zabieram się za czytanie ;) miesiąc myślę wystarczy na pewno.
    Pozdrawiam
    <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ;) mam takie pytania :) czy mamy do kiedyś czas? I czy znajdę tę książkę w bibliotece? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogłam doczekać się wyników losowania ;) Spotykamy się więc za miesiąc.
    Mała Mi - myślę, że powinnaś bez problemu znaleźć tę książkę w bibliotece.
    Pozdrawiam wszystkie Czytelniczki.
    Paulina

    OdpowiedzUsuń
  6. hej Mi:) właśnie ustalamy czy miesiąc wystarczy, książka jest stosunkowo krótka- ma 282strony. Jest z 2009 roku więc powinna być w bibliotekach. Teraz biblioteki mają dosyć dobre zaplecze książkowe i można sprawdzić nawet online czy dany tytuł znajduje się w pobliżu naszego miejsca zamieszkania.Nie sprawdzałam u siebie jednak bo mam zamiar kupić na allegro.
    daj znać jak ci idzie:)
    pozdrawiam Ciebie i Veneę!

    OdpowiedzUsuń
  7. hej Paulina:) fajnie,że miesiąc wystarczy. Myślę, że to dobry termin bo będzie można dograć dodatkowo jeszcze spokojnie kilka detali związanych z blogiem:)

    uściski
    J.

    OdpowiedzUsuń
  8. :) książkę mam w bibliotece...ale niestety jest wypożyczona, także czekam :)

    A co zrobić, żeby stać się uczestnikiem tego bloga w Twoim profilu? I odwrotnie...

    Miesiąc powinien wystarczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czuję się zmobilizowana, bo chciałam to przeczytać:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej Mi, super, że znalazłaś!jakby się przeciągnęło czytanie to daj znać:)
    już wysyłam do wszystkich zaproszenia !
    Hej Delie, fajnie, że się udało wylosować akurat tą książkę zatem:)
    uściski!
    J.

    OdpowiedzUsuń
  11. anka.michalewicz@gmail.com
    to mój mail. Zaczęłam czytać O.Tokarczuk. Genialnie pisze...

    OdpowiedzUsuń
  12. :) super, że się podoba, chyba się nie doczekam i pójdę do biblioteki;) zaproszenie poszło!

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam tokarczukową<3 dom dzienny dom nocny, przepiękna, a scena w prawieku i innych czasach o 'jego usta smakowaly jak bulka z mlekiem' czy cos podobnego, piękne<3 kocham ja! :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej Marto, skusiłaś mnie tą bułką z mlekiem:D hihi
    chcesz się przyłączyć?:)

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja już książkę przeczytałam miesiąc temu i z niecierpliwością czekam na Was ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. :)widzę,że niemała grupka nam się formuje:)
    pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  17. losowanie losowaniem, ale miskę to masz uroczą!

    OdpowiedzUsuń
  18. Już kocham tego bloga :D
    Czytać - uwielbiam. Blog mój kuchareczkowo-książkowy jest :) Lektora czytałam rok temu - świetny, mistrzostwo. Dla odmiany lolita - oj, nie mogłam zmęczyć tej książki i leży zaczęta na półce. Mam bardzo wielką ochotę na tokarczuk, a zafona traktuje jako oczywistość, muszę go przeczytać jak najszybciej :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Witaj Kuchareczko! apropos' Zafona to byłam dziś w księgarni i pani powiedziała mi, że na początku listopada ma być na półkach:)

    pozdrawiam i fajnie,że tu trafiłaś!
    Just

    OdpowiedzUsuń
  20. hey, bardzo dobry pomysł na bloga, zwłaszcza dla moli książkowych, ale też dla tych bardziej leniwych, którzy mogą się włączyć od czasu do czasu;)
    Wiem, że już po terminie, ale jeśli mogę zaproponować jakiś tytuł na przyszłość, to polecam "Milion małych kawałków". Autorem jest James Frey, można by powiedzieć, że to taka "męska" książka i została mi polecona właśnie, przez przyjaciela, ale jak sam stwierdził oprócz jego-faceta czytały ją same kobiety i wszystkie były wprost zachwycone. POTWIERDZAM=)

    OdpowiedzUsuń
  21. żadnej z tych książek nie czytałam, ale dzięki tej notce, wiem, co mam wypożyczyć z biblioteki. :)

    świetny blogspot. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. hej kisskissbangbang! dzięki za propozycję i miłe słowa:) do zobaczenia !

    lifeclock! udanego czytania i zapraszam do dyskusji po przeczytaniu:)

    pozdrowienia
    J.

    OdpowiedzUsuń
  23. No i udało mi się znaleźć chwilkę na spotkanie z Wami. Co prawda mój mąż już dawno mnie poinformował co zostało wylosowane ;-) muszę zakupić Panią Tokarczuk i przeczytać - choć powiem szczerze nie przekonuje mnie jej pisarstwo niestety, no cóż może zmienię zdanie. Pozdrawiam wszystkich

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam już ochotę pogadać z Wami o tym pisaniu, a tu nic, cisza tylko, wszyscy czytają w skupieniu, słychać tylko szelest kartek i popijaną herbatę, tudzież przelatującą muchę;). I muszę się przyznać, że popełniłam pewien "skok w bok". Byłam dziś w bibliotece, "Prowadź swój pług..." wypożyczone, tak więc czytam teraz "Biegunów" tejże autorki (na razie mam mieszane uczucia;), ale mam nadzieję, że do wyznaczonego terminu zdążę także z "zadaną" lekturą :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Hania! tokarczukowa jest jedną z ulubionych polskich pisarek i w ogóle z wszystkich :> dziękuję za zaproszenie, z chęcią przyjęłam, uwielbiam czytać książki natomiast nie mam dużo czasu, bo dużo się uczę, książki zazwyczaj w weekendy. Czytalam ostatnio jedną z moich ulubionych powieści Białego Kła, Londona, uwielbiam go. pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  26. Hakawati....polecam, uwielbiam, rozpływam się w tym.

    OdpowiedzUsuń
  27. o widzę że się dzieje:) Kavko! nie martw się nie jesteś w tyle;)Książka do mnie i Kuby dojdzie przed długim weekendem (mam nadzieję!) i myślę,że ogarnę ją w dwa dni:)Na razie się nie uprzedzam, zobaczymy co to będzie;)
    uściski dziewczyny i chłopaki!
    Justka

    OdpowiedzUsuń
  28. lubię niektóre z tych ksiazek, nie wszystkie czytałam ; D


    obserwuj mnie i napisz komentarz jak chcesz ; )

    Martienna

    OdpowiedzUsuń
  29. YOUE BLOG IS FANTASTIC. I'm your new follower. Can you follow me too :D ?

    Kisses from Spain(K)
    raquelga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. już za chwileczkę..już za momencik;) w sobotę zaczynamy dyskusję:) tylko,że trochę jestem w tyle, mam nadzieję,że zdążę!1/3za mną dopiero..a jak wam idzie?

    pozdrawiam
    Justka

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja zbliżam się już do końca książki i jestem ciekawa, jak odbiera ją reszta :) A więc do soboty :-))) Pozdrawiam :-)))

    OdpowiedzUsuń
  32. jak to mówią starzy wyspiarze "so far so good" ;) mnie się podoba jak na razie :) zobaczymy:D

    OdpowiedzUsuń
  33. Babeczki, kilka moich pomyślunków po przeczytaniu zafona: http://bookmeacookie.blogspot.com/2010/11/ene-due-tira-misu.html No nie moglam się powstrzymać, tak jest fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zafon jest cudowny! cieszę się,że jest taki młody i ciągle może napisać jeszcze wiele książek:) na każdą nową czekam z niecierpliwością.
    uściski
    J.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.