17 paź 2010

TA DAAM ;) post w powijakach- pierwszy z pierwszych / TA DAAM ;) swathing-band post- first one

Wpadłyśmy z Kavką na pomysł, żeby założyć grupę dyskusyjną, która "jednocześnie by czytała te same książki i omawiała je nad filiżanką dobrej herbaty" "Można by coś takiego zrobić nawet w internecie i spotykać się od czasu do czasu, założyć kącik czytaczy" Każdy, kto ceni sobie czytanie książek jest mile widziany.
Co prawda pomysł jest świeży, jesteśmy w trakcie dopracowywania szczegółów ale jest w nas także sporo zapału. Jesień jest za progiem, roztańczone liście niedługo przykryje śnieg, wieczory będą coraz dłuższe. Co jest przyjemniejszego w chłodny dzień od wygrzewania się w ciepłym świetle i czytania książki? Jest nas siedem. Kavka, Mała Mi, Paulina ,Venea , Hania , Delie i ja. Każde pomysły i sugestie od Was są cenne.  Mała Mi  już wspomniała coś o dyskusyjnym klubie poświęconym filmom. Zapraszam serdecznie wszystkich zainteresowanych :)

Kavka and me conceived the idea of setting a discussion group, which " would read the same books at the same time and would talk them over, drinking good tea". "We could do it on the internet and meet from time to time, we could set a readers' corner". Everyone, who appreciates reading books is welcomed.
To tell the truth, the idea is fresh and needs to be elaborated, but we are eager to do it. Autumn has almost begun, dancing leaves will be soon covered with snow, evenings will be longer. What can be more pleasant on a cold day than warming ourselves in the light and reading a book? There are seven of us. Kavka, Mała Mi, Paulina ,Venea , Hania , Delie and me. Every idea and suggestion from you is precious. Mała Mi has already mentioned something about setting similar film discussion group. Everybody interested in joining is welcomed :)



photo from book/daddy


Sugerowane tytuły:
Paulina:
"Prowadź swój pług przez kości umarłych" Olgi Tokarczuk,
"Lektor" Bernhard Schlink
Kavka:
"Hakawati, mistrz opowieści" Rabih Alameddine
Justka:
"Shantaram" Gregory David Roberts,
"Książę Mgły" Carlos Ruiz Zafon
Mała Mi:
"Lolita" Vladimir Nabokov
Hania:
"Siddhartha" Hermann Hesse

Losowanie kolejności tytułów w środę 20.10.2010.

Suggested titles:
Paulina:
"Prowadź swój pług przez kości umarłych" Olgi Tokarczuk,
"The Reader" Bernhard Schlink
Kavka:
"The Hakawati" Rabih Alameddine
Justka:
"Shantaram" Gregory David Roberts,
 "The Prince of Mist" Carlos Ruiz Zafon
Mała Mi:
"Lolita" Vladimir Nabokov
Hania:
"Siddhartha" Hermann Hesse
Drawing of the titles' order on Wednesday 20.10.2010

uściski
hugs
Justka

15 komentarzy:

  1. więcej na http://just-dotblog.blogspot.com/2010/10/kacik-czytaczy-readers-corner.html

    hej Kavko! rzeczywiście coś się pokręciło z komentarzami..
    fajnie,że coś zaproponowałaś! uwielbiam takie grube tomy:D
    właściwie to można by już zacząć kompletowanie i układanie w kolejności książek do przeczytania. Losowanie będzie 20.października-w środę. Do tego czasu proszę o ewentualne jeszcze propozycje:) Rozglądałam się na internecie i powinno być dobrze. Moja druga sugestia to najnowsza książka C.R. Zafon'a "Książę Mgły" strasznie się już na nią cieszę, szkoda tylko, że taka cieniutka objętościowo:(
    a! i za miejsce powoli się zabieram!:)
    uściski!
    J.

    OdpowiedzUsuń
  2. a 20 to piękna data - idę wtedy znów do sądu, brrr usciski ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudownie! Ale się cieszę. Z proponowanych pozycji czytelniczych najbardziej korci mnie aby zajrzeć do "Księcia mgły".

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna data Kavko;) może ten dzień dzięki temu losowaniu będzie się kojarzył z czymś przyjemnym;)
    Veneo, mnie też;) hihi taki chudziaszek na początek?czemu nie:)zobaczymy dwudziestego:)
    uściski
    Justka

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne propozycje, czekam na losowanie i Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. :) a ja bym chciała zaproponować "Lolitę". Tę "Lolitę"... bo jeszcze wciąż nie czytałam... niestety, a mam chęć :)

    I w ogóle to my to jakoś razem będziemy tworzyć czy jak to będzie wyglądało? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. "lolitę" też chętnie bym przeczytała... właśnie. jak to widzicie? Bo czuję się troszkę zagubiona.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć dziewczyny;)
    sama się zastanawiam jak to będzie wyglądało.Największe pole do manewru wg mnie daje dyskusja w komentarzach, zgadzacie się ze mną?
    Idę szukać podobnych grup i ich rozwiązań na internecie..
    pozdrawiam
    J.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie zaglądałam kilka dni na bloga a tu, proszę, już nowy blog jest i do tego lista tytułów :) Jako że mam spore zaległości w śledzeniu czytelniczych nowości (i nie tylko) muszę troszkę pomyśleć, czy mam coś do zaproponowania w sprawie tytułów..A z podanej listy chętnie przeczytam Tokarczuk, ale zaciekawiło mnie też "Hakawati, mistrz opowieści" .. Czekam na losowanie i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślałam, myślałam i wymyśliłam :)moja propozycja to: Hermann Hesse "Siddhartha".

    OdpowiedzUsuń
  11. Jako zdobywczyni nagrody za najwięcej wypożyczonych książek w II klasie szkoły podstawowej ;) i o ile oczywiście to możliwe, a zacne grono zgodzi się - sprawiając mi ogromną radość, bardzo chętnie przyłączę się do Waszych rozmów o książkach.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zosiu! mam nadzieję,że te wszystkie wypożyczone książki zostały przeczytane od deski do deski;)hihi zaproszenie wysyłam:)

    pozdrowienia
    J.

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja bym chciała dołączyć, a nie mogę, bo brak mi takiego bezpośredniego dostępu do polskich książek. Będę zaglądać mimo wszystko:-)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.