9 kwi 2011

A może by zacząć czytać "Lektora"?:)/ How about reading "The Reader"?:)

Czas obudzić się!Wiosna przyszła! Widzę,że Siddharta nie została przeczytana jeszcze, proponuję zatem przejście do następnej książki. Następny tytuł na liście to "Lektor" Bernharda Schlink'a. To niezbyt czasochłonna książka więc za 2 tygodnie moglibyśmy ją zacząć omawiać, co Wy na to?:)
uściski
Just

It's time to wake up! Spring has come! I can see that Siddhartha hasn't been read yet, so I suggest going to the next book. Next title is "The Reader" by Bernhard Schlink. It isn't too time-consuming book so in two weeks we could start talking about it. What do you think?:)
hugs
Just

23 komentarze:

  1. Ja się melduję, że przeczytałam! Mogę pisać woje wrażenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oo hihi Asia nie zaskoczyłaś mnie;) ja muszę jeszcze załatwić sobie tą książkę i coś czuję,że przeczytam ją w parę godzin:)
    uściski!!
    J.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też czytałam i 2x oglądałam - niezwykła historia!

    OdpowiedzUsuń
  4. słyszałam,że warta przeczytania i obejrzenia:) chętnie się za nią zabiorę! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajna książka! Film również godny polecenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie tu:)

    Obserwuje-jeśli można:)
    Zapraszam do siebie do obserwowania:)
    www.inherheart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękujemy:) zapraszam do obserwacji i komentowania:) myślę,że wkrótce się weźmiemy w garść i napiszemy coś o Lektorze;)
    uściski!
    Just

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajnie tutaj;***

    zapraszam: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Halo, halo? Czy tu ktoś jeszcze coś czyta? Trafiłam tu przypadkowo, od jednego bloga do drugiego, ale wiem, że zostaję na dłużej. I chcę czytać z Wami :) Mogę, mogę?
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. devinette, chyba czekamy na lepszy moment- lato i wolne się zbliża-ja na pewno coś napiszę wkrótce;) jeśli masz ochotę coś napisać to zapraszam:)
    pozdrowienia!
    J.

    OdpowiedzUsuń
  11. Książka jest rewelacyjna. Warto poświęcić na jej przeczytanie nawet najpiękniejszy i najbardziej słoneczny dzień!

    OdpowiedzUsuń
  12. Książki nie czytałam, ale widziałam film - i był naprawdę dobry. Wielka w tym zasługa mojej ulubienicy Kate, która zasłużenie dostała za tę rolę Oscara. Ciekawa jestem Twojej recenzji.

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny blog
    obserwuje i licze na to samo

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawi mnie ta książka, chyba zabiorę się za czytanie:) zapraszam do mnie i zachęcam do obserwacji:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przeczytałam ją po angielsku. Bardzo mi się podobała! Jako że mieszkam niedaleko od Stutthof chciałam go odwiedzić. To był środek zimy. Autobusy nie bardzo jeździły. A ja byłam pod wielka presją przeczytanej lektury.
    Polecam!
    Pozdrawiam
    V

    OdpowiedzUsuń
  16. cool!!! love it!


    xoxo from rome
    K.
    http://kcomekarolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Niedawno sama czytała tą książkę i polecam bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  18. That book is awesome:) I read is a few months ago and I loved it. Muah, sweetie.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.